2013. február 28., csütörtök

Februárban az enyém lett

Most, február végén csinálok egy kis összegzést erről a hónapról, miket kaptam, vettem. Lehet, hogy állandó rovat lesz, még nem tudom :) Fülszöveget, valamint saját értékelést akkor fogok írni, amikor majd elolvastam a könyvet :)
Igazából most nem sok könyvet kaptam, de azért ez a pár könyv is megérdemli, hogy felsoroljam őket :) Nézzük csak :) Összesen 3 könyvet kaptam ebben a hónapban, azt is mind Rukkoláról :) (http://rukkola.hu)
1. Peter Freund: Laura és az Ezüstfinx rejtvénye: (A Laura sorozat 3. kötete)
Könyvadat:
M-érték, Budapest, 2005
454 oldal · ISBN: 9637304215 · Fordította: Farkas Tünde
Népszerű értékelések a Molyon:
A sorozat legjobb kötete. Különálló könyvként is megállja a helyét. Igazi történet.
Ebben a történetben, csak az nem tetszett, hogy az eleje a másik kötetben maradt. Amúgy igen csak szerettem. A történet fondorlatos, és lassan folyik (utalás későbbi kötetre), de pont ezt szeretem benne. És a varázsló aki mellé szegődik, már az elejétől gyanús volt nekem.

2. Meg Cabot: Mia Genoviában (A neveletlen hercegnő naplója sorozat 4. kötete):
Könyvadat:
Eredeti mű: Meg Cabot: The Princess Diaries, Volume IV – Princess in Waiting
Eredeti megjelenés éve: 2003
Ciceró, Budapest, 2003
220 oldal · ISBN: 9635394330 · Fordította: Merényi Ágnes
  
 Népszerű értékelések a Molyon:

A negyedik kötet végeztével azt hiszem, kijelenthetem, hogy számomra Grandmere a történet egyik legnagyobb arca, karaktere. Ez persze nem jelenti azt, hogy ha az én nagyanyám lenne, nem szeretném kilőni a Holdra a köveivel együtt, de az azért kétségtelen, hogy nélküle unalmasabb és rövidebb lenne a történet.

Most így újraolvasás alkalmával én rádöbbentem valamire.
Ez a kötet vetekszik a harmadikkal.
Sajnos.
Nem tudom eldönteni, hogy a harmadik kötetet szeretem jobban, mert abban jönnek össze vagy ezt, mert ebben mondja ki Michael, hogy szerelmes Miába…
Fú, azok a rohadt kétségek.

3. Meg Cabot: A neveletlen hercegnő naplója 4 és 1/2. (A neveletlen hercegnő naplója sorozat 4 és 1/2. része):
Könyvadat:
Eredeti megjelenés éve: 2003
Ciceró, Budapest, 2004
68 oldal · ISBN: 9635394551 · Fordította: Bosnyák Viktória
Népszerű értékelések a Molyon:
Igaz, hogy nagyon rövid volt, de nekem tetszett. Kellemes kis kitekintés Mia mindennapjaiból. És ebben nem is nyavalygott annyit :) 
Ahhoz képest, hogy milyen rövidke, egészen vicces volt – valószínűleg én is halálra rémülnék, ha egy ilyen listát nyomnának a kezembe, miket kell magammal vinnem a világ végén túlra, a semmi közepére. Zuhanyzsák?!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése