2013. február 6., szerda

Pöttyös az igazi!

Ma végre megtartottam nyelvtanórára a kiselőadásomat, ami a Pöttyös az igazi! címet kapta. Gondolom már kitaláltátok, hogy miről is szólhat ez a kiselőadás, ha nem, itt van egy kis segítség: A Vörös pöttyös, Arany pöttyös, Bíbor pöttyös és Narancs pöttyös könyvekről. Azt hiszem, jól sikerült (mivel ötöst kaptam rá:D). Mondjuk egy kicsit kevés volt az anyag, de végül is kitöltöttem az 5 percet :) Utána még nagyon jólesett, hogy az osztálytársaim is sokat kérdeztek tőlem, hogy pl: mit olvastam először, miért azt, hogy tetszett, mitől függ, hogy vörös pöttyös-e egy könyv... Az utolsó kérdésre a választ én is a http://moly.hu/ -n kaptam meg, Hujder Adrienntől, ismertebb nevén Spirit Blisstől. Egyszóval köszönöm mindenkinek, aki segített nekem összehozni ezt az ötöst! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése