2013. február 11., hétfő

Lányok regénye

Mostanában feltűnt a Könyvmolyképző Kiadónál két másik sorozat is: a Narancs Pöttyös könyvek és a Bíbor Pöttyös könyvek. Én eddig a Bíbor Pöttyösök közül olvastam, Nathalie Somers-től a Lányok regényét.
Fülszöveg:
Ez a nyár bizony rosszul végződik Lilynek, Maëlle-nek és Chiarának! A három barátnőt a szüleik büntetésből egy időre eltiltják a mobiltelefontól és az MSN-től, ráadásul kiderül, hogy ősztől nem ugyanabba az osztályba fognak járni. Ennek ellenére az új tanév és a gimnázium számos meglepetést tartogat számukra, kezdve azzal, hogy felbukkan a környezetükben a szép és titokzatos, ám nem mindenki számára rokonszenves Mélisande…
Humorral teli üde történet négy különböző karakterű francia tinilány mindennapjairól, örömeiről, gondjairól, vágyairól, titkairól.
 
Könyvmolyképző, Szeged, 2012
332 oldal · ISBN: 9789632453835 · Fordította: Burján Mónika
Eredeti megjelenés éve: 2009

Nos, elég gyorsan végeztem vele :) Nem hittem volna, hogy ilyen jó lesz ez a könyv, mivel még nagyon új, és nem annyira népszerű. De nagyon jó volt!! :D Bár egy kicsit zavart a sok kettőspont (itt nem igazán értettem, miért kell, mert anélkül is tökéletes lett volna a szöveg:D), de attól eltekintve nagyon tetszett. Jó volt az alaptörténet, és az is, hogy ennyire lányokról szólt! :)
Természetesen ajánlom olyan fiúknak is, akik szeretik az effajta történeteket. :) Letehetetlen.

2 megjegyzés: