2014. május 5., hétfő

Romeo&Juliet-Turay Ida Színház

Első bejegyzésem, remélem tetszeni fog ;) Xxx

Kezdeném a legelején. Hétfőn színházban voltunk, és megnéztük a Rómeó és Júlia c. darabot a Turay Ida színház előadásában.
A dráma eredeti jellege már ott elvesztette jelentőségét, amikor az első poénok elhangzottak. Az egész darab nagyon élvezhető volt, bár volt akiket inkább az érdekelt, hogy feszül a színészeken a cicagatya :D
Látszott, hogy igyekeztek a mai fiatalok ízlésére faragni a darabot, ami sikerült is. A darab végén a diákok olyan hosszú vastapssal díjazták a színészeket, hogy minimum 3x vissza kellett jönniük meghajolni. :)
Én személy szerint imádtam. A színészek hitelesen adták elő a darabot, szavam nem lehet rá. A díszlet is gyönyörűen meg volt csinálva, mondjuk lehet, hogy csak én vettem észre, de amikor Rómeó "nekidőlt" az egyik falnak, az majdnem ledőlt :DD
Itt a színészek listája :)

Rómeó: KURKÓ JÓZSEF
Júlia: MAGYAR TÍMEA
Dajka: NYÍRŐ BEA
Mercutio: VICZIÁN OTTÓ Jászai Mari-díjas
Benvolio: BESZTERCZEY ATTILA
Tybalt: BOROS ZOLTÁN
Capulet: BREGYÁN PÉTER Jászai Mari-díjas
Lőrinc barát: BENKŐ PÉTER Jászai Mari-díjas
Herceg: GYŐRI PÉTER
Capuletné: GERMÁN LÍVIA
Motague-né: SZABÓ ANIKÓ
Baltazár: VIRGA TÍMEA
Péter: BARTUS GERGŐ
Paris: MERK LÁSZLÓ


Rövid voltam, sajnálom, azért remélem tetszett :))
Xxx, az új blogger:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése