2014. május 6., kedd

Fogalmazás Karinthy módra

Itthon ülök, válogatom a papírjaimat, egyszer csak találok egy régebbi dolgozatot: Karinthy Frigyes: Tanár úr kérem (megjegyzem, hibátlan lett:D)
Nem tudtam megállni, hogy az utolsó feladatot ne osszam meg Veletek:
Karinthy stílusában írjon legalább 15 mondatos történetet az alábbi címek közül egyet választva! Humoros írásában legyen leíró rész is!
Ha az ellenőrzőm beszélni tudna...
Ha a tankönyveim beszélni tudnának...

Ha az ellenőrzőm beszélni tudna...

Hát, kérem szépen! Az én ellenőrzőm nem mondana semmi rosszat. Ugyanis szépen néz ki, csodálatos piros köntösben ragyog. Ráadásul be is van kötve átlátszó fóliával, valamint a jegyeim se rosszak. Igaz, néha becsúszik egy-egy rossz jegy, és az ellenőrző is meggyűrődik (főleg a sarkainál), de egyéb problémája nem lehet velem. De ha mégis életre kelne (ami, ugye, teljességgel lehetetlen), akkor talán ezt mondaná nekem: ,,De örülök, hogy a te ellenőrződ lehetek!" És örülhet is, mert én mindig szépen bántam vele, jó jegyeket szereztem bele. Főleg németből, hej, abból nagyon szép, kerek pocakú ötösöket írhattam be.
Viszont, ha nagyon irigy, rosszat akaró lenne ez a kis könyvecske, akkor ezt mondaná nekem: ,,Fizikából nagyon rossz vagy, miért nem tanulsz jobban?! Nem értem, hogyan lehet egy ilyen gyereknek egy olyan szép és gyönyörű ellenőrzője, mint én!" Rendben. A fizikát még meg is érteném, de a többi tantárgy? Azokból igenis jó vagyok! Fizikából egy jegyem van, az is az ismétlődolgozat volt, kicsit elrontottam. De kijavítom én, ki ám, év végére tündökölni fog ez az ellenőrző a sok jó jegytől!

Nos, ennyi lennék, a következő bejegyzésig meg minden jót! Percy és az Anaklusmos legyen Veletek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése