2014. május 5., hétfő

Áprilisi összegzés - A hónap borítója átalakul

Helló Blogolvasók!

Úgy gondoltam, egy kicsit átalakítom ezt 'A hónap borítója' rovatot. Mostantól nemcsak a hónap borítóját ismerhetitek meg ezekből a bejegyzésekből, hanem sok minden mást is, ami az adott hónapban történt.

Ebben a hónapban fejeztem be:
            2014. április 5., 06:562014. április 12., 20:09
         2014. április 13., 11:392014. április 20., 17:15
Hát ez elég silány:D

Listák:
Könyvtár - 2014: Eddig 16/4. Növekedés: -  --> 16/4 (egyik könyv sem volt könyvtári)
Várólista 1 Eddig: 12/0. Növekedés: -  --> 12/0 (bevallom, szégyellem:D)
Várólista 2 Eddig: 24/1. Növekedés: - --> 24/1
Minél előbb elolvasni Eddig: 80/9. Növekedés: 1 --> 80/10

Mostantól a polcomon pihennek:
Joanne Fluke: Egzotikus csók és gyilkosság (Hannah Swensen titokzatos esetei 1.)
Trencsényi-Waldapfel Imre: Görög regék
John Green: Csillagainkban a hiba - e-book
Veronica Roth: A beavatott - e-book

A hónap borítója:
2 könyv. Az egyik egy rajzolt borítóval, a másik egy fotóval. Egyszerűen nem tudtam dönteni. Még úgy se, hogy egy kicsit a történetet is figyelembe vettem. Szóval az a helyzet, hogy ebben a hónapban 2 győztesünk van:)


Kíváncsi vagyok a véleményetekre! Mivel nem tudtam dönteni, indítok egy szavazást, ahol Titeket is megkérdezlek, melyik borító a jobb!
A következő bejegyzésig is további jó olvasást!:)

Ui.: Nem megy ki a fejemből. Megőrjít. Imádom. ♥ Ráadásul jön A csodálatos Pókember 2 is. Imádooooooooooom:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése