2014. február 21., péntek

Hónap borítója: január

Úgy gondoltam, indítok egy új rovatot. Láttam már sok hónap borítójával foglalkozó bejegyzést, blogot, de én úgy gondoltam, viszek bele egy kis "egyediséget".:)
A lényeg, hogy nemcsak rábökök egy szép borítójú könyvre, hanem egy olyan könyvet választok a hónap borítójának, amit éppen az adott hónapban olvastam, és a legszebbnek ítéltem.

Január:
Ebben a hónapban a Borzongást, a Tíz kicsi négert, az 5 kívánságot, a Dobozvárost és a Pocsék karmát fejeztem be.
Sokat gondolkodtam, hogy melyik borító legyen ebben a hónapban a győztes, a két esélyes, akik között nagyon nehéz volt dönteni a Borzongás és a Dobozváros volt.
De a győztes ő lett:
 
Itt az élő példa arra, hogy miért válasszunk borító alapján olvasmányt. A történet és a borító is gyönyörű, érdemes elolvasni a könyvet!:)

  • Volt már róla bejegyzés? - Nem.
  • Lesz róla értékelés? - IGEN!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése